ONLINE MARKETING

Online marketing, známy aj ako internetový marketing, je súhrnný pojem pre rôzne online aktivity zamerané na propagáciu produktov, služieb a budovanie značky. Zahŕňa širokú škálu nástrojov a stratégií, od email marketingu a SEO až po PPC reklamu a sociálne siete.

Podnikáte v Bratislave?

Spravujete si Vašu reklamu sami?

 Potrebujete poradiť v oblasti online marketingu?

POMÔŽEME VÁM

vybrať tú správnu cestu k úspešnému propagovaniu Vašich služieb či produktov

VYŠŠÍ DOSAH  UŽ PO PRVOM STRETNUTÍ

SEO OPTIMALIZÁCIA

Zlepšite umiestnenie vo vyhľadávaní a pritiahnite viac návštevníkov na svoj web, prostredníctvom optimalizácie webového obsahu pre vyhľadávače. SEO (Search Engine Optimization) je jediným ZDARMA nástrojom pre trvalo udržateľnú návštevnost a hlavným zdrojom k úspešnosti v online marketingu.

GOOGLE ADS

Google Ads je najpopulárnejšia forma online reklamy, ktorá vám umožní zobrazovať vaše reklamy na vyhľadávacej stránke Google a na webových stránkach, ktoré sú súčasťou Google Display Network. Google Ads, alebo taktiež známy ako Google Adwords, je cenovo dostupný nástroj, ktorý je vhodný pre firmy všetkých veľkostí. Začnite s PPC reklamou na Google ešte dnes a zvýšte svoju viditeľnosť

PPC REKLAMA

PPC reklama je jedným z najpoužívanejších nástrojov online marketingu. Z anglického prekladu "pay per click" vyplýva, že za ňu inzerent platí až v momente, keď používateľ na reklamné zdelenie klikne. PPC kampane majú rôzne formáty, ktoré môžete prispôsobovať podľa svojich potrieb. Najznámejšia reklamná sieť pre tento typ reklamy je Google Ads.

SOCIÁLNE SIETE

Využívanie sociálnych sietí pre firmy je dôležité a môže prispieť k rastu a úspechu v dnešnom digitálnom svete. Vďaka nim viete byť bližšie ku svojim zákazníkom, zvýšiť povedomie o vašej firme a jej službách či produktoch, získať nových zákazníkov, zdieľať hodnotný obsah či celkovo rozvíjať svoju značku.

EMAIL MARKETING

Email marketing je forma digitálneho marketingu, ktorá zahŕňa odosielanie e-mailových správ a kampaní potenciálnym zákazníkom a už existujúcim klientom s cieľom budovať vzťahy, zvyšovať povedomie o značke, informovať o nových produktoch alebo službách.